Tokkär igen!

Nu är jag kär, igen! Ja jag blev våldsamt förälskad vid första ögonkastet. Jag försökte stå emot frestelsen och tassade runt och omkring de uppstammade mest underbara Kamelior vi fått in i butiken förra veckan. Klarade bara av några dagar.Jag såg den ena efter den andra plantan försvinna ut och bort. Jag tänkte att förälskelsen skulle ebba ut men det blev tvärtom. Jag bara måste ha en av dessa skönheter. Nu har jag det och jag går och myser och njuter av att en är min. Älskar den och ska vårda den ömt. Hoppas hoppas att jag får den att överleva länge länge. 
 
 
 
Bär omkring den så jag kan njuta av den heeela tiden. Vet att den inte gillar att flyttas runt men just nu i början kan jag inte få nog. Så på kvällarna får den stå upplyst så jag ser den från tvsoffan. På morgonen och dagen håller den mig sällskap nära köket. Jag får se om den klarar av all flytt och att agera snuttefilt till mig, 
 
Nu ska jag lämna min älskling och gå till världens bästa jobb. Där får jag umgås med hennes kusiner och kanske blir jag kär igen. Det är det värsta och underbaraste med flödet av att ha en arbetsplats med nya lockelser varje vecka.
 
K r a m
1 Anonym:

skriven

Ljuvlig💕 Som du underbara sis!

Kommentera här: