Tur

 
Fick ett så gulligt sms på eftermiddagen "Jag har bakat semlor, och tänkte att ni skulle få". Tänk vilken tur att man har en dotter som är så snäll och duktig på så mycket bl.a på att baka. Så i kväll hade vi det extra lyxigt till vårat sena tedrickande. De var himmelskt goda kan jag tala om.
 
 
I går hade jag också tur, fick tips på billiga äppellådor från en kollega. Hittade dem på Ö&B! Packade bilen full hade behövt ett par till men bilen är för liten.... 8 stycken blev det i alla fall. Nu ska de bara fraktas till huset på Gotland och bli hyllan jag längtat efter. Tänk vilken tur jag haft två dagar i rad. JIPPI!!!!
 
K r a m
 
1 Elisabet :):

skriven

Härligt med omtanken från dottern! Som en extra krydda till sötman... Och härligt med kollegor som vet vad en söker efter...
Önskar dig en fortsatt bra vecka!

Svar: Tack detsamma :)
Mellanhimmelomylla / Lena

Kommentera här: