Frukost och må bra

Lyx är att starta dagen i vårt hus på Gotland. I dag ligger morgondimman som ett trollskt skimmer över det daggvåta gräset. Höstnyanserna börjar skymta fram bland det frodigt gröna. Jag ääälskar att vara här. Det är så mysigt och nu är det extra roligt när vår S flyttat hit. Lyckos henne!
Gjort två fynd hitils som gläder mig mycket, ett dyrt och ett billigt.
En underbar kaffekopp handmade av Kajsa Cramer med en gulddekor på insidan
"en god kopp kaffe.."ca 300 kr.
Köpt hos BERSÅ.
Mitt andra fynd, en kopia på den populära Svensk Tenn vasen "Dagg".  
Min köptes på Ica Maxi för under en hundring
(rätt bra pris om man jämför med orginalet som går på hela 2800 Kr).
Den förgyller min tillvaro och framhäver den vackra rosen Claire som jag plockat in från rosenrabatten. Magiskt
 
!
K r a m

Kommentera här: