Ego boost

Jag har fyllt år alldeles nyligen.  En varm härlig våg av vänliga kärleksfulla hälsningar och gratulationer har sköljt över mig. Kan inte annat än erkänna att det känns fantastiskt att bli kärleksbombad. Tack för att jag på min 54:e födelsedag får känna mig så uppskattad.  Älskar varje år av mitt lliv och känner mig vacker trots eller pga livserfarenhetens lämnade spår. Nu är jag totalt egoboostad och ska ta tillvara på all fin energi jag fyllts av.
 
 
Fritillaria persica
Fantastisk ranukel
En annan fantastisk ranukel
Födelsedagsbukett med trollpil, viburnum, fritillaria eller mörk klocklilja, ranukel, fransk dubbel tulpan  i mammas kristallvas ♥
 K r a m  
1 Elisabet :):

skriven

Så härligt att bli uppvaktad. Egentligen borde vi uppmuntra varandra lite oftare, med små hälsningar. Det är verkligen "må-bra-handlingar"! Passar på att önska dig ett Gott nytt år!

Svar: Tack! Vänliga och uppskattande ord skapar verkligen ett gott flöde. Mer sådant i världen!
Mellanhimmelomylla / Lena

Kommentera här: