Laddad

Jag har blivit laddad med superenergi. Haft ett underbart härligt veckoslut med alla mina barn och deras respektive. Känner mig så glädjefylld av deras närvaro och skratt. Jag har för en gång skull varit sprickfärdig av inspiration. Allt gick som en dans. Matlagningen till hela gänget var både rolig att fixa och god.
 
Fick till och med en extra kick att måla klart ett skåp som stått i garaget över året. Slipade fram lite patina och med bärhjälp hittade det sin plats i vardagsrummet. Är så nöjd! Från början ett fult och omodernt furuskåp från Ikeas 80-90 tals collektion som till på köpet var gratis. Hittade det under bortskänkes på Blocket! Vilket fynd det blev till slut.
 
 
K R A M
1 Elisabet :):

skriven

Låter skönt med en energikick och vad fint skåpet blev!

Svar: Tack snälla du :)
Mellanhimmelomylla / Lena

2 Anneli:

skriven

Så coolt, det här ska jag vissa E, med tanke på att jag tänkte måla vårt skåp svart men han är skeptisk. Han litar på din stil och smak! Toppen! Kram

Svar: Det är supersnyggt ju! Hälsa E 😊
Mellanhimmelomylla / Lena

Kommentera här: