LEVA Kungslador

 
I dag bestämde jag och Mojje oss för att äta lunch ute. Vi hade några ärenden till Visby så vi passade på att unna oss en mysig stund på LEVA Kungslador. Jag tycker det är så himla mysigt där. Enkelt glädjefyllt och kreativt. Här finns trädgård, butik, stenugnsbageri och restaurang och framförallt en väldigt härlig stämning. Soft musik med medryckande toner, lite bossanova ,lite reggie  strömmar ut ur högtalarna. Här slappnar jag av och njuter.Trädgården är som ett stort vardagsrum, här finns bord och stolar, både under bar himmel och i orangeriet. Vill man vara lite mer basic och avslappnad som Mojje och jag kan man slänga sig i supersköna sackosäckar vävda som trasmattor. Eller gunga lite lagom vaggande i någon av hängmattorna, Överallt finns det mysiga öar att slappa i eller  ta sig en liten tupplur efter lunchen. Mojje och jag hade verkligen en såå jättemysig lunchdate.
 
 
 
 
 
 
 
K r a m och V o v
1 Elisabet :):

skriven

Så mysigt. Har bara läst om den där platsen och lyssnat till när grundaren höll ett föredrag...
Dina bilder och berättelser får mig att längta till Gotland. Flera år sådan jag var där sist.

Svar: Glad att kunna inspirera och att jag lyckas förmedla hur fint Gotland är. LEVA är som du förstår ett av alla mina favoritställen.
Mellanhimmelomylla / Lena

2 Anneli:

skriven

Oj va finta inlägg du skrivit och vilka vackra bilder! Har tydligen missat flera stycken som ja nu kunnat njuta av här på Boge. Kram (gillade tvätten på linan😊)

Kommentera här: