Det är grönt i alla fall

Hua vilke kyla! Lägtar allt till lite skön värme. Saknar att vara utomhus och att sitta och njuta av allt vackert. Saknar att chilla och bara vara, att cirkulera blad trädgårdens olika sittgrupper och rum. Även fast jag inte har semester ännu så vill jag ju mysa av min fina trädgård I TRÄDGÅRDEN. Inte bara ifrån soffan eller matbordet inomhus. Jag vill starta morgonen med ett dopp i poolen och en lång frukost i badrocken. Jag vill äta middagen vid bordet under parasollet medans jag lyssnar till humlornas symfoni och njuter av fjärilars dans bland den blå kantnepetan som omgärdar terassen.
Det är i alla fall grönt och vackert! Jag tar lite bilder som bara visar det härliga, på dem synns inte de svala graderna och den uteblivna sommarvärmen. Jag går runt och fryser, påpälsad med jeans, stickad tröja och jacka.
 
 
 
 
 
 
K r a m
 

Kommentera här: