Bad

Underbara dagar ja veckor har gått med strålande sol och tropisk värme. Hur härligt har inte det varit! Fantastiskt! Som vi badat om och om igen. Vilket väder! Hett har det varit och så lyxigt att bada i turkosblått vatten. Det känns som vi har hus vid Medelhavet, ofattbart! Gotland har verkligen många fantastiska bad och stränder att erbjuda. Tjatar om hur förälskad jag är i denna ö, och med all sannolikhet kommer jag att fortsätta upprepa mig. Kan inte se mig mätt helt enkelt.
Tofta beach 
Myser och chillar
Mycket glass blir det!
Tofta beach club en tidig morgon, "lugnet före stormen"
"Blå lagunen"
Solar vid stenbrottet "Blå lagunen"
F och F "leker"
 
I dag har det regnat här dock inte lika intensivt med blixt och dunder som hemma. Ganska skönt faktiskt, men gladast blev garanterat blommorna, som de längtat efter vatten! Nu när det är vattningsförbud här och allt. Hoppas det regnar i natt med, men i morgon bitti får solen gärna skina igen så vi kan bada lite mer. Eller så får jag åka på Loppis i stället och det går ju bra det med. 
 
K r a m
 
 

Kommentera här: